ΑΡΘΡΑ
Η επιστήμη του μάρκετινγκ
Αυλωνίτης Γεώργιος
Καθηγητής Μάρκετινγκ
Κύριε διευθυντά,

Σας στέλνω αυτή την επιστολή παίρνοντας ως αφορμή το άρθρο που δημοσιεύθηκε στην έγκριτη εφημερίδα σας (κυριακάτικη «Καθημερινή» 15/7/2018) με τίτλο «Έχασαν τη μάχη του θηλασμού», όπου αναφέρεται ότι το μάρκετινγκ, μέσα από ανήθικες πρακτικές, έχει οδηγήσει σε υποχώρηση του μητρικού θηλασμού στις φτωχές χώρες. Επειδή έχω ιδιαίτερη ευαισθησία ως προς τον μητρικό ...
Περισσότερα
Κίνδυνος απώλειας του ευρωπαϊκού κεκτημένου
Αυλωνίτης Γεώργιος
Καθηγητής Μάρκετινγκ
Είναι γεγονός ότι στις επερχόμενες εκλογές δεν θα αναμετρηθεί το παραπλανητικό δίπολο μνημόνιο-αντιμνημόνιο και το πρόσφατο ψεύτικο δίλημμα παλαιό-νέο που κάποιες πολιτικές δυνάμεις κατασκεύασαν. Στις εκλογές θα κριθεί το μέλλον της χώρας καθώς το διακύβευμά τους δεν είναι μόνο η εφαρμογή δημοσιονομικών μέτρων και η πρόθεση διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων, αλλά ο κίνδυνος απώλειας του ευρωπαϊκού ... Περισσότερα
Τελικά, τι κάνει ένα post viral;
Γιώργος Γκριτζάλας
Managing Partner της Ηangover Μedia
Δημητριάδης Σέργιος
Αναπληρωτής καθηγητής
Μία ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα έρευνα για το ποια είναι τα χαρακτηριστικά του ψηφιακού περιεχομένου που μπορούν να το μετατρέψουν σε «viral», διεξήχθη στο πλαίσιο πτυχιακής εργασίας του μεταπτυχιακού προγράμματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνία, από τον Γιώργο Γκριτζάλα, Managing Partner της Ηangover Μedia και τον Σέργιο Δημητριάδη, Αναπληρωτή Καθηγητή του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Περισσότερα