ΑΡΘΡΑ
Κίνδυνος απώλειας του ευρωπαϊκού κεκτημένου
Αυλωνίτης Γεώργιος
Καθηγητής Μάρκετινγκ
Είναι γεγονός ότι στις επερχόμενες εκλογές δεν θα αναμετρηθεί το παραπλανητικό δίπολο μνημόνιο-αντιμνημόνιο και το πρόσφατο ψεύτικο δίλημμα παλαιό-νέο που κάποιες πολιτικές δυνάμεις κατασκεύασαν. Στις εκλογές θα κριθεί το μέλλον της χώρας καθώς το διακύβευμά τους δεν είναι μόνο η εφαρμογή δημοσιονομικών μέτρων και η πρόθεση διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων, αλλά ο κίνδυνος απώλειας του ευρωπαϊκού ... Περισσότερα
Τελικά, τι κάνει ένα post viral;
Γιώργος Γκριτζάλας
Managing Partner της Ηangover Μedia
Δημητριάδης Σέργιος
Αναπληρωτής καθηγητής
Μία ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα έρευνα για το ποια είναι τα χαρακτηριστικά του ψηφιακού περιεχομένου που μπορούν να το μετατρέψουν σε «viral», διεξήχθη στο πλαίσιο πτυχιακής εργασίας του μεταπτυχιακού προγράμματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνία, από τον Γιώργο Γκριτζάλα, Managing Partner της Ηangover Μedia και τον Σέργιο Δημητριάδη, Αναπληρωτή Καθηγητή του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Περισσότερα
Sales Management Tips: Ο «Δεκάλογος» του ιδανικού Πωλητή
Αυλωνίτης Γεώργιος
Καθηγητής Μάρκετινγκ
Η επιτυχία μιας επιχείρησης, ανεξάρτητα από το είδος των προϊόντων ή υπηρεσιών που διαθέτει, εξαρτάται από το ύψος των πωλήσεων που επιτυγχάνει. Είναι γνωστό βέβαια, ότι η επίτευξη πωλήσεων μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσω διαφόρων προσεγγίσεων επικοινωνίας και διάθεσης προϊόντων, που περιλαμβάνουν από τη διαφήμιση σε ηλεκτρονικά, έντυπα και ψηφιακά μέσα, μέχρι τη δημιουργία e-shop.

Η ...
Περισσότερα