ΑΡΘΡΑ
Κίνδυνος απώλειας του ευρωπαϊκού κεκτημένου
Αυλωνίτης Γεώργιος
Καθηγητής Μάρκετινγκ
Είναι γεγονός ότι στις επερχόμενες εκλογές δεν θα αναμετρηθεί το παραπλανητικό δίπολο μνημόνιο-αντιμνημόνιο και το πρόσφατο ψεύτικο δίλημμα παλαιό-νέο που κάποιες πολιτικές δυνάμεις κατασκεύασαν. Στις εκλογές θα κριθεί το μέλλον της χώρας καθώς το διακύβευμά τους δεν είναι μόνο η εφαρμογή δημοσιονομικών μέτρων και η πρόθεση διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων, αλλά ο κίνδυνος απώλειας του ευρωπαϊκού ... Περισσότερα
Τελικά, τι κάνει ένα post viral;
Γιώργος Γκριτζάλας
Managing Partner της Ηangover Μedia
Δημητριάδης Σέργιος
Αναπληρωτής καθηγητής
Μία ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα έρευνα για το ποια είναι τα χαρακτηριστικά του ψηφιακού περιεχομένου που μπορούν να το μετατρέψουν σε «viral», διεξήχθη στο πλαίσιο πτυχιακής εργασίας του μεταπτυχιακού προγράμματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνία, από τον Γιώργο Γκριτζάλα, Managing Partner της Ηangover Μedia και τον Σέργιο Δημητριάδη, Αναπληρωτή Καθηγητή του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Περισσότερα
Sales Management Tips: Ο «Δεκάλογος» του ιδανικού Πωλητή
Αυλωνίτης Γεώργιος
Καθηγητής Μάρκετινγκ
Η επιτυχία μιας επιχείρησης, ανεξάρτητα από το είδος των προϊόντων ή υπηρεσιών που διαθέτει, εξαρτάται από το ύψος των πωλήσεων που επιτυγχάνει. Είναι γνωστό βέβαια, ότι η επίτευξη πωλήσεων μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσω διαφόρων προσεγγίσεων επικοινωνίας και διάθεσης προϊόντων, που περιλαμβάνουν από τη διαφήμιση σε ηλεκτρονικά, έντυπα και ψηφιακά μέσα, μέχρι τη δημιουργία e-shop.

Η ...
Περισσότερα
"Ακρογωνιαίος λίθος της ανταγωνιστικότητας το Μάρκετινγκ ιδιαίτερα σε περίοδο ύφεσης"
Αυλωνίτης Γεώργιος
Καθηγητής Μάρκετινγκ
Τα πέντε σημεία "κλειδιά" σε ότι αφορά την εφαρμογή και λειτουργία του Μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις.


Σύμφωνα με τον Πήτερ Ντράκερ η βασική φιλοσοφία του μάρκετινγκ της ικανοποίησης των αναγκών των πελατών, προσφέρει ένα απαραίτητο προσανατολισμό για οποιαδήποτε επιχείρηση. Με την καινοτομία, η επιχείρηση είναι σε θέση να σχεδιάσει και να παράγει νέα και καλύτερα προϊόντα και ...
Περισσότερα
Το πρόβλημα της ελληνικής ανταγωνιστικότητας
Αυλωνίτης Γεώργιος
Καθηγητής Μάρκετινγκ
Μεγάλη συζήτηση γίνεται στη χώρα μας και διεθνώς για τη διόγκωση του δημοσίου χρέους και διάφορες εξηγήσεις δίνονται σχετικά με τις αιτίες της κρίσης που βιώνουμε σήμερα.
  Η δική μου θέση είναι ότι το πρόβλημα της Ελλάδος δεν είναι το χρέος.
  Οι βασικές αιτίες του προβλήματος είναι ότι η χώρα μας «δεν έχει πελάτες» γιατί δεν παράγει και δεν διαθέτει επώνυμα προϊόντα και ...
Περισσότερα
Η Χώρα μας δεν έχει... πελάτες
Αυλωνίτης Γεώργιος
Καθηγητής Μάρκετινγκ
~~Πολλή συζήτηση γίνεται στη χώρα μας για τη διόγκωση του δημοσίου χρέους και ακούγονται διάφορες εξηγήσεις αναφορικά με το γιατί βιώνουμε σήμερα μια πρωτόγνωρη κρίση. Πιστεύω ότι το πρόβλημα της Ελλάδας δεν είναι το πολυσυζητημένο χρέος, αλλά το ότι, σύμφωνα με όρους Μάρκετινγκ, η χώρα μας «δεν έχει πελάτες» και αυτό γιατί δεν παράγει και δε διαθέτει επώνυμα προϊόντα και υπηρεσίες που προσφέρουν ... Περισσότερα
Οι δέκα εντολές του Social Media Marketing
Αυλωνίτης Γεώργιος
Καθηγητής Μάρκετινγκ
Τάχου Αθηνά
Σε μια εποχή όπου οι τεχνολογικές εξελίξεις έχουν κατακλείσει τη ζωή όλων, τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης διαδραματίζουν το δικό τους καθοριστικό ρόλο στην καθημερινότητα καταναλωτών και επιχειρήσεων. Από την πρώτη στιγμή της δημιουργίας τους, μέχρι και σήμερα, δύο δεκαετίες αργότερα, αποτελούν ένα παγκόσμιο φαινόμενο που βρίσκεται σε διαδικασία συνεχούς εξέλιξης και ανάπτυξης. Παρόλα αυτά, έρευνες ... Περισσότερα