ΕΚΔΟΣΕΙΣ
Μάρκετινγκ Λιανικού και Χονδρικού Εμπορίου
Νικόλαος Παπαβασιλείου
Γεώργιος Μπάλτας
Έτος έκδοσης: 2004
Σελίδες: 240
Εκδόσεις: Rosili
ISBN: 960-85749-8-6

Ο Καθηγητής του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Νικόλαος Παπαβασιλείου και ο Αναπληρωτής Καθηγητής του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Γεώργιος Μπάλτας εξέδωσαν πρόσφατα το βιβλίο με τίτλο Μάρκετινγκ Λιανικού και Χονδρικού Εμπορίου, των εκδόσεων Rosili.

 

Το παρόν σύγγραμμα αφορά την επιστήμη και την πρακτική του μάρκετινγκ στο λιανικό και χονδρικό εμπόριο. Τα κεφάλαια του πραγματεύονται τα κύρια θέματα ανάλυσης, σχεδιασμού και εφαρμογής του μάρκετινγκ εμπορικών επιχειρήσεων.

 

Το μάρκετινγκ εμπορικών επιχειρήσεων παρουσιάζει σημαντικές διαφορές και ιδιαιτερότητες έναντι της γενικής θεώρησης του μάρκετινγκ, η οποία παραδοσιακά εστιάζεται σε επιχειρήσεις παραγωγής. Το μάρκετινγκ εμπορικών επιχειρήσεων αποτελεί σήμερα ένα ραγδαία αναπτυσσόμενο επιστημονικό κλάδο, ο οποίος ασχολείται με τα ιδιαίτερα φαινόμενα και ζητήματα του εμπορικού χώρου.

 

Το βιβλίο αποτελεί την πρώτη Ελληνική συγγραφική προσπάθεια για την συστηματική και αναλυτική προσέγγιση των φαινομένων και των προβλημάτων του μάρκετινγκ εμπορικών επιχειρήσεων. Κύριο χαρακτηριστικό του παρόντος συγγράμματος είναι η εκτενέστατη κάλυψη της διεθνούς αρθρογραφίας και βιβλιογραφίας, η εκτενής τεκμηρίωση σε εμπειρικές μελέτες, και η συγγραφή του σύμφωνα με τις υψηλότερες διεθνώς καθιερωμένες επιστημονικές προδιαγραφές. Σε αυτό το πνεύμα, το εγχειρίδιο προσφέρει στον αναγνώστη την τεχνογνωσία και τον αναλυτικό τρόπο σκέψεως για την ορθολογική κατανόηση των φαινομένων και μεθοδική αντιμετώπιση των ζητημάτων του μάρκετινγκ στον χώρο του εμπορίου.

 

Στο βιβλίο «Μάρκετινγκ Λιανικού και Χονδρικού Εμπορίου» εξετάζονται τα εξής θέματα:

 

  • Οι βασικές έννοιες και εξελίξεις στον εμπορικό κλάδο.
  • Η διοίκησης συλλογής εμπορευμάτων που περιλαμβάνει επιλογή, οργάνωση και διαχείριση εμπορευμάτων.
  • Η επικοινωνιακή πολιτική της εμπορικής επιχείρησης και ειδικότερα η διαφήμιση, η προώθηση πωλήσεων, και η προσωπική λιανική πώληση.
  • Η πολιτική τιμών στην εμπορική επιχείρηση, η οποία καλύπτει στρατηγικές και μεθόδους τιμολογήσεως εμπορευμάτων.
  • Η διαχείριση του χώρου του καταστήματος που περιλαμβάνει τα συναφή ζητήματα της οργάνωσης του διαθέσιμου χώρου μεταξύ των εναλλακτικών χρήσεων και της κατανομής της εκθεσιακής δυναμικότητας μεταξύ των εμπορευμάτων.
  • Οι μέθοδοι και τα κριτήρια επιλογής τόπων εγκαταστάσεως.
  • Η ατμόσφαιρα των καταστημάτων και η γενικότερη διαμόρφωση του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος τους.
  • Η εξυπηρέτηση πελατών, η διαδικασία της προσωπικής πωλήσεως και οι επιπρόσθετες υπηρεσίες προς τον πελάτη.
  • Το λιανικό εμπόριο χωρίς κατάστημα, δηλαδή με πώληση μέσω τηλεφωνικών ή ταχυδρομικών παραγγελιών, πωλητών, μηχανών και διαδικτύου.
  • Τα ειδικά θέματα του χονδρικού εμπορίου, όπως οι λειτουργίες του, οι κατηγορίες και οι τύποι επιχειρήσεων του κλάδου, καθώς επίσης οι στρατηγικές μάρκετινγκ των επιχειρήσεων.
  • Το βιβλίο προσφέρει μία περιεκτική, συστηματική και προσιτή θεώρηση του μάρκετινγκ εμπορικών επιχειρήσεων και απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές και διδάσκοντες σχετικών μαθημάτων σε ΑΕΙ και ΤΕΙ, επιχειρηματίες και στελέχη του εμπορίου, ερευνητές και συμβούλους επιχειρήσεων, στελέχη παραγωγικών επιχειρήσεων που χρειάζονται τεχνογνωσία σε θέματα διανομής και εμπορίου, αλλά σε κάθε αναγνώστη που θέλει μία συγκεντρωμένη και έγκυρη πηγή γνώσεως για το εμπόριο.

 

Προμηθευτείτε το εδώ: Εκδόσεις Rosili