ΕΚΔΟΣΕΙΣ
Marketing Plans: Πώς να Σχεδιάζετε Αποτελεσματικά Προγράμματα Μάρκετινγκ
Πολίνα Παπασταθοπούλου
Έτος έκδοσης: 2010
Σελίδες: 368
Εκδόσεις: ΑΘ. ΣΤΑΜΟΥΛΗ
ISBN: 9789603518150

Το νέο βιβλίο των Γ.Αυλωνίτη και Π.Παπασταθοπούλου «Μarketing Plans» που είναι γραμμένο με απλό και εύληπτο τρόπο, παρέχοντας επεξηγήσεις βασικών εννοιών και σχετικής ορολογίας, παρουσιάζει με κάθε λεπτομέρεια πώς σχεδιάζεται και εφαρμόζεται βήμα-βήμα ένα αποτελεσματικό, ρεαλιστικό marketing plan, περιέχει άφθονα παραδείγματα και case studies από τον ελληνικό χώρο, διαθέτει πίνακες και σχήματα που διευκολύνουν την κατανόηση του περιεχομένου του, ενώ στηρίζει τη θεματολογία του στις σύγχρονες αντιλήψεις για τη λειτουργία του marketing.

 

Το βιβλίο αυτό απευθύνεται σε στελέχη και συμβούλους επιχειρήσεων που καλούνται στην καθημερινή επιχειρηματική ζωή να συντάξουν προγράμματα μάρκετινγκ. Επίσης, απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές (Α.Ε.Ι. και Α.Τ.Ε.Ι.) από τους οποίους ζητείται, στο πλαίσιο των μαθημάτων τους, να συνθέσουν τις γνώσεις μάρκετινγκ που έχουν λάβει, συντάσσοντας ολοκληρωμένα προγράμματα μάρκετινγκ.

 

Προμηθευτείτε το εδώ: Εκδόσεις Σταμούλης