ΕΚΔΟΣΕΙΣ
Σύγχρονες Στρατηγικές Μάρκετινγκ για Διεθνείς Αγορές
Έτος έκδοσης: 2010
Σελίδες: 528
Εκδόσεις: Rosili
ISBN: 978-960-89407-3-4

Σε μια εποχή παγκοσμιοποίησης της γνώσης, της τεχνολογίας, της παραγωγής, των καταναλωτικών προτύπων και των αγορών, η σημερινή δυναμική επιχείρηση έχει να αντιμετωπίσει ένα παγκοσμιοποιημένο ανταγωνισμό, τόσο εντός, όσο και εκτός των συνόρων.


Στο πρώτο μέρος του βιβλίου αναλύεται ο τρόπος λήψεως των αποφάσεων διεθνοποίησης των δραστηριοτήτων της επιχείρησης σε ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον, ενώ στο δεύτερο μέρος εξετάζονται διεξοδικά οι στρατηγικές προϊόντος, τιμολόγησης, δικτύων διανομής και προβολής και επικοινωνίας για διεθνείς αγορές, καθώς και οι αποφάσεις για την οργάνωση και το στρατηγικό σχεδιασμό μάρκετινγκ των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούντα διεθνώς. Τέλος, στο παράρτημα του βιβλίου παρατίθεται μια εφαρμογή του συστήματος σε μια συγκεκριμένη μελέτη μικρομεσαίας ελληνικής εξαγωγικής επιχείρησης.+ www.GMMSO3. com Internet e-learning Application

 

Με το βιβλίο ο Καθηγητής και ο φοιτητής αποκτάει πρόσβαση στην e-learning εφαρμογή GMMSO που για πρώτη φορά στα Ελληνικά δεδομένα γεφυρώνει το κενό μεταξύ θεωρίας και επιχειρηματικής πρακτικής.

Προμηθευτείτε το: Εκδόσεις Rosili