ΔΡΑΣΕΙΣ
Viral Marketing - Η ΕΛ.Α.Μ. στο Money Show της Θεσσαλονίκης
Μεγάλη επιτυχία σημείωσε η Ημερίδα της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ με τίτλο «Viral Marketing: How to Go Viral in 2016», η οποία διεξήχθη στο πλαίσιο του Money Show, στη Θεσσαλονίκη, στις 21 Μαΐου 2016. Η ημερίδα πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και το Τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Οι συμμετέχοντες γέμισαν την αίθουσα Regency Ballroom, του Hyatt Hotel, παρά τις ακραίες καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν εκείνη την ημέρα στην πόλη της Θεσσαλονίκης.

Ο κος Δημήτριος Κατσιούλας, Social Media Manager της Διαφημιστικής Εταιρίας Admine, ανέδειξε τον κομβικό ρόλο που διαδραματίζει το δημιουργικό και επίκαιρο περιεχόμενο, στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης, για το χτίσιμο των σύγχρονων brands. Το ξεχωριστό περιεχόμενο αποτελεί τον καταλύτη του ιογενούς μάρκετινγκ και δύναται να διαμορφώσει μία ξεχωριστή τοποθέτηση, στο μυαλό των καταναλωτών,  για τα σύγχρονα brands.

Ο κος Ευάγγελος Λιότζης, Communication Strategist της Διαφημιστικής Εταιρίας InYourCity παρουσίασε μία σειρά από επικοινωνιακές λύσεις που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις για να δημιουργήσουν ιογενές μάρκετινγκ σε τοπικό ή/και περιφερειακό επίπεδο. Ανέδειξε τον ρόλο των micro-celebrities και των καθοδηγητών γνώμης μιας τοπικής αγοράς, στην επιτυχία των επικοινωνιακών εκστρατειών των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.

Η κα Ειρήνη Μπούχλια, Αντιπρόεδρος της Διαφημιστικής Εταιρίας MMS Advertising, ανέλυσε της αλλαγές που επήλθαν στον χώρο της ελληνικής διαφήμισης λόγω της οικονομικής κρίσης. Επίσης, υπογράμμισε ότι επιτυχημένη εκστρατεία ιογενούς μάρκετινγκ θα πρέπει να θεωρείται μόνο εκείνη που αυξάνει τις πωλήσεις των διαφημιζόμενων προϊόντων.

Η κα Χριστίνα Μπουτσούκη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, συντόνισε με δεξιοτεχνία τη συζήτηση, κάνοντας εύστοχες παρατηρήσεις και ερωτήσεις που καλλιέργησαν τον εποικοδομητικό διάλογο και την ανταλλαγή γνώσεων.