ΔΡΑΣΕΙΣ
Η ΕΛ.Α.Μ. στο Money Show 2004

Συνεχίζοντας την προσπάθειά της για την οικοδόμηση παιδείας γύρω από τη σημασία της άριστης εξυπηρέτησης του πελάτη από τις ελληνικές επιχειρήσεις, η ΕΛ.Α.Μ. πραγματοποίησε εκδήλωση με θέμα "Προσανατολισμός στην Αγορά για τις Επιχειρήσεις Παροχής Υπηρεσιών: Κερδίζοντας τον Πελάτη για Πάντα".

Η εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2004 στο Ξενοδοχείο Hilton στα πλαίσια του Money Show 2004, σημείωσε ιδιαίτερη επιτυχία καθώς η αίθουσα διεξαγωγής της παρέμεινε μέχρι τέλους κατάμεστη και με αρκετές δεκάδες ορθίων.

Στο πάνελ των εισηγητών συμμετείχαν πανεπιστημιακοί καθηγητές και στελέχη από το χώρο των τραπεζών, οι οποίοι παρουσίασαν αποτελέσματα εμπειρικών ερευνών και μετρήσεων καθώς και βέλτιστες πρακτικές προσανατολισμού στην αγορά των επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών. Το πάνελ συντόνισε ο Γενικός Διευθυντής της Boussias Communications κ. Ξενοφών Χασάπης.

Τη συζήτηση άνοιξε ο Καθηγητής του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας, και Πρόεδρος της ΕΛ.Α.Μ., Δρ. Γ. Αυλωνίτης, ο οποίος χρησιμοποίησε ερευνητικά ευρήματα προκείμενου να αναδείξει την τεράστια συμβολή του Μάρκετινγκ στην επίτευξη καλύτερης απόδοσης των επιχειρήσεων, ιδίως αυτών που δραστηριοποιούνται στο χώρο των υπηρεσιών.

Στη συνέχεια πήρε το λόγο ο Αναπληρωτής Καθηγητής του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης του Πανεπιστημίου Πειραιά, και Αντιπρόεδρος της ΕΛ.Α.Μ., Δρ. Α. Κουρεμένος, οποίος αναφέρθηκε στη σημασία της πελατο-κεντρικής αντίληψης στο θέμα του τουρισμού.

Στη συνέχεια, ο Καθηγητής του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Δρ. Γ. Πανηγυράκης, αναφέρθηκε στη σημασία του Knowledge Marketing στις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών. Τον Δρ. Πανηγυράκη διαδέχτηκε στο βήμα ο Επίκουρος Καθηγητής του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Αιγαίου Δρ. Κ. Λυμπερόπουλος, ο οποίος ανέλυσε το ενδιαφέρον θέμα με τίτλο "Από Πελάτης Οπαδός της Τράπεζας: Ουτοπία ή Εφικτός Στόχος".

Τους πανεπιστημιακούς καθηγητές διαδέχτηκαν στο βήμα δυο στελέχη τραπεζών. Συγκεκριμένα, ο Διευθυντής Μάρκετινγκ της Αγροτικής Τράπεζας κ. Γ. Βαλάκας, ο οποίος αναφέρθηκε στη σημασία της τήρησης των υποσχέσεων μιας τράπεζας προς τον πελάτη μετά την πώληση τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών.

Στη συνέχεια ο Διευθυντής Mortgage and Lending της Εurobank κ. Α Καρακερέζης ανέλυσε τη σημασία του διαδραματίζουν οι Στιγμές της Αλήθειας (Moments of Truth) στην επίτευξη εξαιρετικής εξυπηρέτησης του πελάτη στο χώρο της Λιανικής Τραπεζικής (Retail Banking).

Τη συζήτηση έκλεισε ο Επίκουρος Καθηγητής του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Δρ. Σ. Γούναρης, με την αναφορά του στη σημασία της ικανοποίησης των εργαζομένων για την παροχή υψηλής ποιότητας εξυπηρέτησης του πελάτη, που οδηγεί και στην ικανοποίησή του.