ΔΡΑΣΕΙΣ
Marketing in the 21st Century: Brand Building and Positioning Strategies

Οι παγκοσμίως αναγνωρισμένοι ως Νο. 1 ειδικοί σε θέματα branding, positioning και δημοσίων σχέσεων Al & Laura Ries, ήταν οι κεντρικοί ομιλητές στην ημερίδα με θέμα «Marketing in the 21st Century: Brand Building and Positioning Strategies», που διοργάνωσε η εταιρεία ΠΡΟΘΕΣΗ ΑΕ στις 3 Μαΐου 2006 στο Κέντρο Τεχνών ACS (Χαλάνδρι).
 

Η εκδήλωση διοργανώθηκε με την επιστημονική υποστήριξη και τέλεσε υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ, του Μεταπτυχιακού Προγράμματος του Οικονομικού Πανεπιστήμιου Αθηνών (ΟΠΑ) «Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας με Νέες Τεχνολογίες», του Ελληνικού Ινστιτούτου Μάρκετινγκ (ΕΙΜ), καθώς και της Ελληνικής Εταιρείας Δημοσίων Σχέσεων.
 

Oι Al & Laura Ries ανέλυσαν πολλά από τα τρέχοντα θέματα που απασχολούν τους σύγχρονους marketers, όπως τους νόμους και το μέλλον του branding, την έννοια του εμπορικού σήματος, το τέλος της διαφήμισης και την απαρχή της σπουδαιότητας των δημοσίων σχέσεων, την επέκταση της προϊοντικής γραμμής και τους κινδύνους που κρύβονται πίσω από αυτή την ενέργεια, το πως πρέπει να γίνεται η στρατηγική χωροθέτησης στην αγορά καθώς και τους κανόνες του σύγχρονου Marketing σε συνδυασμό με τις Δημόσιες Σχέσεις. Όλα τα ανωτέρω θέματα πλαισιώθηκαν από πληθώρα πρόσφατων επιχειρηματικών παραδειγμάτων, αλλά και από αναφορές στις μεγαλύτερες «μάχες» εταιριών κολοσσών που έλαβαν χώρα στον χώρο του Marketing. Οι δύο γκουρού πρότειναν δοκιμασμένες λύσεις στα παραπάνω θέματα, λύσεις εφαρμοσμένες από τους ίδιους στη πράξη, λύσεις που έφεραν και εξακολουθούν να φέρνουν αποτέλεσμα σε δεκάδες των πελατών τους στις ΗΠΑ, αλλά και διεθνώς.
 

Ο Al Ries, είναι πρόεδρος της εταιρείας Ries & Ries, η οποία ασχολείται με το branding και την διαμόρφωση στρατηγικής για την χωροθέτηση προϊόντων και υπηρεσιών στην αγορά (positioning). Η εταιρεία εδρεύει στην Ατλάντα της πολιτείας Georgia των ΗΠΑ. Την διεύθυνση της εταιρείας την έχει αναλάβει ο ίδιος και η κόρη του, Laura Ries. Είναι συγγραφέας ή συν-συγγραφέας 11 βιβλίων, μεταξύ των οποίων και το «Positioning», το «Marketing Warfare», το «Bottom-up Marketing», το «Focus: The Future of Your Company Depends on It» και το «The 22 Immutable Laws of Branding». O Al και η Laura Ries έχουν συγγράψει τέσσερα βιβλία μαζί. Αυτά είναι: «The 22 Immutable Laws of Branding», «The 11 Immutable Laws of Internet Branding», «The Fall of Advertising and the Rise of PR» και το τελευταίο τους «The Origin of Brands». Ο υιός του, Charles Ries, είναι ο νυν Πρέσβης των ΗΠΑ στην Ελλάδα.