ΔΡΑΣΕΙΣ
Digital Marketing – Η ΕΛ.Α.Μ. στο Money Show της Θεσσαλονίκης
Μεγάλη επιτυχία σημείωσε η Ημερίδα της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ με τίτλο «Digital Marketing Strategy: Time to Start Up», η οποία διεξήχθη στο πλαίσιο του «Money Show», στη Θεσσαλονίκη, στις 21 Μαΐου 2017. Η ημερίδα πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και το Τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Η αίθουσα «Regency Ballroom», του «Hyatt Regency Hotel» γέμισε με συμμετέχοντες, παρότι στην πόλη της Θεσσαλονίκης δεν κυκλοφορούσαν αστικά λεωφορεία, λόγω της επίσχεσης εργασίας του ΟΑΣΘ.

Ο κος Μηνάς Θεοχαρίδης, CEO της διαφημιστικής εταιρίας «Minds» και συντονιστής της συζήτησης, ανέδειξε τις ευκαιρίες που προσφέρουν οι νεοφυείς επιχειρήσεις και το ψηφιακό μάρκετινγκ, στους Έλληνες, εν καιρώ οικονομικής κρίσης. Υποστήριξε ότι η κορύφωση της οικονομικής κρίσης (2014) συνέπεσε χρονικά με την εντυπωσιακή αύξηση της σημασίας των ψηφιακών μέσων για τη διαφήμιση. Το μέσο δεν είναι πλέον το μήνυμα. Το μέσο «εκθρονίστηκε». Το μήνυμα είναι ο βασιλιάς.
 
Ο κος Πέτρος Βελλίδης,  ιδρυτής της «Run Thessaloniki» και δικηγόρος πνευματικών δικαιωμάτων, ανέλυσε τα συνήθη λάθη, νομικά και μη, στα οποία υποκύπτουν οι νεοφυείς επιχειρήσεις. Ξεκίνησε την ομιλία του με μία βιωματική ανασκόπηση των συνθηκών κάτω από τις οποίες τού γεννήθηκε η ιδέα για την ίδρυση της νεοφυούς επιχείρησης «Run Thessaloniki». Στη συνέχεια απαρίθμησε μία σειρά νομικών κανόνων, τους οποίους θα πρέπει να έχει υπόψη του κάθε νέος, φιλόδοξος επιχειρηματίας.
 
Ο κος Γεράσιμος Ισαακίδης, CEO της εταιρίας πληροφορικής «E-AVENUE», μίλησε για την εταιρία του και τις ευκαιρίες που υπάρχουν για τις νεοφυείς επιχειρήσεις στον χώρο των ηλεκτρονικών καταστημάτων και του mobile marketing. Υπογράμμισε τα μυστικά επιτυχίας των ηλεκτρονικών καταστημάτων, παρουσιάζοντας πραγματικές μελέτες περιπτώσεων ελληνικών επιχειρήσεων.

Ο κος Μηνάς Θεοχαρίδης, συντόνισε με δεξιοτεχνία τη συζήτηση, κάνοντας εύστοχες παρατηρήσεις και ερωτήσεις που καλλιέργησαν τον εποικοδομητικό διάλογο και την ανταλλαγή γνώσεων. Οι συμμετέχοντες έθεσαν πλήθος ερωτήσεων τόσο κατά τη διάρκεια όσο και μετά την ολοκλήρωση των ομιλιών.