Ιστορία & Δραστηριότητες
> ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ
Είναι γεγονός ότι η χώρα μας άργησε πολύ να εκπαιδεύσει σωστά τους ανθρώπους που λαμβάνουν τις αποφάσεις-κλειδιά σε μικροοικονομικό επίπεδο, δηλαδή τα στελέχη, τους μάνατζερ. Μόλις στις αρχές της δεκαετίας του ’90 άρχισε να λειτουργεί στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα που είχε ως γνωστικό αντικείμενο την επιστήμη του Μάρκετινγκ, το σημερινό Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας. Η λειτουργία αυτή του Τμήματος οδήγησε στην ιδέα ίδρυσης ενός ακαδημαϊκού φορέα που θα αποτελούνταν από πανεπιστημιακούς και θα είχε ως σκοπό την προαγωγή της επιστήμης του Μάρκετινγκ στην ελληνική οικονομία και κοινωνία.

Έτσι ιδρύθηκε η Ακαδημία, το καταστατικό της οποίας εγκρίθηκε από το Πρωτοδικείο Αθηνών στις 16 Φεβρουαρίου 1998. Ιδρυτικά μέλη της είναι Έλληνες καθηγητές που διδάσκουν Μάρκετινγκ σε πανεπιστήμια της Ελλάδας και του εξωτερικού. Η πρώτη Γενική Συνέλευση, από όπου εξελέγη το πρώτο Διοικητικό Συμβούλιο της Ακαδημίας, έγινε το Σάββατο 25 Απριλίου 1998. Ενώ, αρχικά προβλεπόταν ότι μέλη της θα μπορούσαν να είναι, εκτός από τα ιδρυτικά μέλη, μόνο φυσικά πρόσωπα τα οποία διδάσκουν Μάρκετινγκ στην τριτοβάθμια εκπαίδευση της Ελλάδας ή της Αλλοδαπής, έχοντας διδακτορικό δίπλωμα στο γνωστικό αντικείμενο του Μάρκετινγκ, στη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της 12ης Δεκεμβρίου 2003 αποφασίσθηκε η τροποποίηση άρθρων του καταστατικού που θα έδιναν την δυνατότητα σε στελέχη επιχειρήσεων να γίνουν μέλη της Ακαδημίας. Την τροποποίηση αυτή υπερψήφησε η Γενική Συνέλευση της Ακαδημίας της 19ης Φεβρουαρίου 2004. Στις 23 Φεβρουαρίου 2005 εγκρίθηκε από το Πρωτοδικείο Αθηνών το τροποποιημένο καταστατικό. Η Ακαδημία έχει σήμερα ως μέλη της και στελέχη επιχειρήσεων.

Εκτός από τις παραπάνω δραστηριότητες, τα μέλη της Ακαδημίας κατά το έτος 2001 μετά από πρόσκληση της Δ/νσης της οικονομικής εφημερίδας «Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ» δημοσίευσαν μια σειρά άρθρων που άγγιξαν όλα τα επιστημονικά πεδία του Μάρκετινγκ και φιλοξενήθηκαν στο χώρο της εφημερίδας “EXECUTIVE”. Ο στόχος αυτής της δραστηριότητας ήταν διττός:
Πρώτον να αποκτήσει η Ακαδημία αναγνωρισιμότητα και δεύτερον να επιτευχθεί μια ευρύτερη διάχυση των ερευνητικών ενδιαφερόντων και αποτελεσμάτων των πανεπιστημιακών του Μάρκετινγκ στα διάφορα πεδία της επιστήμης του Μάρκετινγκ.
Μάιος 1999
Συμμετοχή στο “Money Show ‘99” με θέμα «Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ: Αναγκαιότητα Ίδρυσης και Προοπτικές».
Νοέμβριος 1999
Συμμετοχή στο “Panafon Money Show ‘99” με θέμα «Νέες Τάσεις στο Μάρκετινγκ».
Μάιος 2000
Συμμετοχή στο “Money Show 2000” με θέμα «Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ».
Ιούνιος 2000
1ο Συμπόσιο της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ με θέμα «Μάρκετινγκ 2010 μ. Χ. – Η Απάντηση στην Πρόσκληση της Παγκοσμιοποίησης».
Νοέμβριος 2000
Συμμετοχή στο “Athens Money Show 2000” με θέμα «Μάρκετινγκ Νέων Τεχνολογιών».
Ιούνιος 2001
Συμμετοχή στο “Athens Money Show 2001” με θέμα «Διαδικτυακό Μάρκετινγκ».
Νοέμβριος 2001
Συμμετοχή στο “Athens Money Show 2001” με θέμα «Ηλεκτρονικό Εμπόριο και Μάρκετινγκ».
Μάιος 2002
Συμμετοχή στο “BCA Money Show 2002” με θέμα «Το Μάρκετινγκ στην Ψηφιακή Οικονομία».
Νοέμβριος 2002
Συμμετοχή στο “BCA Money Show 2002” με θέμα «Προβλήματα της Ελληνικής Αγροτικής Οικονομίας από τη Σκοπιά του Μάρκετινγκ».
Απρίλιος 2003
2ο Συμπόσιο της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ με θέμα «Το Μάρκετινγκ στη Νέα Διεθνή Πραγματικότητα».
Νοέμβριος 2003
Συμμετοχή στο “Money Show Πειραιά 2003” με θέμα «Πολιτική και Μάρκετινγκ».
Οκτώβριος 2004
Διεξαγωγή ημερίδας της ΕΛ.Α.Μ. σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Βιομηχανιών (ΣΕΒ) με κύριο ομιλητή το διακεκριμένο καθηγητή μάρκετινγκ του Harvard Business School, Dr. Benson Shapiro με θέμα “Business To Business Marketing Leadership: The 21st Century Challenges”.
Δεκέμβριος 2004
Συμμετοχή στο “Money Show Hilton 2004” με θέμα «Προσανατολισμός στην Αγορά από τις Επιχειρήσεις Παροχής Υπηρεσιών: Κερδίζοντας τον Πελάτη για Πάντα».
Μάιος 2005
Συμμετοχή της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ στο Ετήσιο Συνέδριο της Γαλλικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ που έγινε στη Nancy (Γαλλία) με ειδική ενότητα αφιερωμένη στην παρουσίαση της ΕΛ.Α.Μ., των ερευνητικών δραστηριοτήτων της και τη διερεύνηση δυνατοτήτων συνεργασίας.
Μάιος 2006
Ημερίδα με θέμα: “Marketing in the 21st Century: Brand Building and Positioning Strategies” που διοργανώθηκε με την επιστημονική υποστήριξη και υπό την αιγίδα της ΕΛ.Α.Μ., του Μεταπτυχιακού Προγράμματος του Οικονομικού Πανεπιστήμιου Αθηνών (ΟΠΑ) «Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας με Νέες Τεχνολογίες», του Ελληνικού Ινστιτούτου Μάρκετινγκ (ΕΙΜ), καθώς και της Ελληνικής Εταιρείας Δημοσίων Σχέσεων.
Μάιος 2006
Workshop σε Μοντέλα Αποφάσεων Μάρκετινγκ - Συνδιοργάνωση Marketing Science Institute και Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ.
Οκτώβριος 2006
Διημερίδα επιχειρησιακής στρατηγικής και αντάρτικου μάρκετινγκ διοργανώθηκε με την επιστημονική υποστήριξη και υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ, του Μεταπτυχιακού Προγράμματος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ) «Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας με Νέες Τεχνολογίες», του Ελληνικού Ινστιτούτου Μάρκετινγκ (ΕΙΜ),καθώς και της Ελληνικής Εταιρείας Δημοσίων Σχέσεων.
Ιανουάριος 2007
Συμμετοχή στο "Athens Money Show 2007" με θέμα «Ψηφιακές Εφαρμογές Μάρκετινγκ στο χώρο της Τραπεζικής».
Μάιος 2007
3ο Συμπόσιο της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ με θέμα "Κτίζοντας Γέφυρες μεταξύ της Επιστήμης και της Πρακτικής του Μάρκετινγκ για την Ενίσχυση της Ανταγωνιστικότητας".
Σεπτέμβριος 2007
Συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το University of Glasgow του “1st Biennial International Conference on Services Marketing με τίτλο Strategic Developments on Services Marketing”.
Οκτώβριος 2007
Συμμετοχή ως επιστημονικός συνεργάτης στα Marketing Excellence Awards που διοργανώνει το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ (ΕΙΜ) της Ελληνικής Εταιρίας Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ).
Δεκέμβριος 2007
Συμμετοχή στο Money Show 2007 της Θεσσαλονίκης με θέμα «Μάρκετινγκ από τη Θεωρία στην Πράξη: Προοπτικές Εξέλιξης του Στελέχους Μάρκετινγκ».
Ιανουάριος 2008
Εκδήλωση με θέμα «Οι Κοινωνικές & Περιβαλλοντικές Διαστάσεις του Μάρκετινγκ στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης», η οποία πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα της Ειδικής Γραμματείας Ανταγωνιστικότητας του Υπουργείου Ανάπτυξης, του Συνδέσμου Επιχειρήσεων & Βιομηχανιών, της ΕΛ.Α.Μ. και του Ελληνικού Ινστιτούτου Εταιρικής Ευθύνης (CRI).
Φεβρουάριος 2008
Συμμετοχή στο "MoneyShow 2008" με θέμα «Συμφιλιώνοντας Μάρκετινγκ & Πωλήσεις».
Ιούνιος 2008
Συμμετοχή στο “2ο Παγκόσμιο Συνέδριο του Global Sales Science Institute (GSSI)”με θέμα «Θεωρία και Πρακτική στις Πωλήσεις & στη Διοίκηση Πωλήσεων: Συμφιλιώνοντας τους Δύο Κόσμους».
Ιούνιος 2008
Συνδιοργανωτής στο 5ο Διεθνές Συνέδριο του ΣΕΛΠΕ με τίτλο «Retailing: Innovative strategies to stay ahead».
Ιούνιος 2008
Συμμετοχή σε Ημερίδα με τον Dr. Philip Kotler με θέμα "Winning Marketing Strategies: How to Compete and Win in the Global Marketplace".
Νοέμβριος 2008
Συμμετοχή στο “Money Show 2008 Θεσσαλονίκης” με θέμα «Οι κοινωνικές και περιβαλλοντικές διαστάσεις του Μάρκετινγκ στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης».
Δεκέμβριος 2008
Συμμετοχή στο “Athens Money Show 2008” με θέμα «Η επίδραση της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης στην επιχειρηματικότητα και στο μάρκετινγκ».
Ιανουάριος 2009
Εκδήλωση με θέμα: «Οι Κοινωνικές & Περιβαλλοντικές Διαστάσεις του Μάρκετινγκ στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης» που διοργάνωσαν το Εργαστήριο Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου και η εταιρία CSE και πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα της ΕΛ.Α.Μ.
Μάρτιος 2009
Συνδιοργανωτής στο 6ο Διεθνές Συνέδριο του ΣΕΛΠΕ με τίτλο «Η Οικονομική Κρίση και το Ελληνικό Εμπόριο».
Μάρτιος 2009
Διοργανωτής του “Doctoral Seminar on Business Research Methods” με ομιλητές τους Prof. Luiz Moutinho & Dr. Graeme Hutcheson.
Οκτώβριος 2009
Συμμετοχή ως επιστημονικός συνεργάτης στα Marketing Excellence Awards που διοργανώνει το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ (ΕΙΜ) της Ελληνικής Εταιρίας Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ).
Νοέμβριος 2009
Συμμετοχή στο “Money Show 2009 Θεσσαλονίκης” με θέμα «Η επίδραση της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης στο μάρκετινγκ και στους καταναλωτές».
Νοέμβριος 2009
Συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και το University of Glasgow του 2nd Biennial International Conference on Services Marketing με τίτλο “Orchestrating the Service Experience: Music to the Ears of our Customers”.
Δεκέμβριος 2009
Συμμετοχή στο “Athens Money Show 2009” με θέμα «Διεθνές Μάρκετινγκ, Εξαγωγές, Ανταγωνιστικότητα και Έξοδος από την Κρίση».
Φεβρουάριος 2010
Εκδήλωση με θέμα: «Πράσινο Μάρκετινγκ: Οι Περιβαλλοντικές Διαστάσεις του Μάρκετινγκ στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης» που διοργάνωσαν το Εργαστήριο Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου και η εταιρία CSE και πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα της ΕΛ.Α.Μ.
Ιούνιος 2010
Συνδιοργανωτής στο 7ο Διεθνές Συνέδριο του ΣΕΛΠΕ με τίτλο “Quo Vadis?”
Ιούνιος 2010
Στο πλαίσιο των Ποσειδωνίων 2010 συνδιοργάνωση με το Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο Ναυτιλίας και Μεταφοράς και το Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιά του 1ου Διεθνούς Forum για το Ναυτιλιακό Μάρκετινγκ.
Ιούνιος 2010
Το 1o Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων με τίτλο «Ο ρόλος των Πωλήσεων σε Περίοδο Κρίσης» που διοργάνωσαν το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδας σε συνεργασία με το Εργαστήριο Μάρκετινγκ και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου & Ηλεκτρονικού Επιχειρείν του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα της ΕΛ.Α.Μ.
Νοέμβριος 2010
Συμμετοχή στο “Money Show 2010 Θεσσαλονίκης” με θέμα «Ευκαιρίες εξόδου από την κρίση».
Μάρτιος 2011
Εκδήλωση με θέμα «Πράσινο Μάρκετινγκ: Οι Περιβαλλοντικές Διαστάσεις του Μάρκετινγκ στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης», που διοργάνωσαν το Εργαστήριο Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου και η εταιρία CSE, πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα της ΕΛ.Α.Μ.
Ιούνιος 2011
Συνδιοργανωτής στο 8ο Διεθνές Συνέδριο ΣΕΛΠΕ με τίτλο “The road Map to the new Europe”.
Ιούνιος 2011
Το 2o Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων με τίτλο «ΠΩΛΗΣΕΙΣ: Ο Μοχλός Εξωστρέφειας και Καινοτομίας της Ελληνικής Οικονομίας» που διοργάνωσαν το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδας ΙΠΕ σε συνεργασία με το Εργαστήριο Μάρκετινγκ και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου & Ηλεκτρονικού Επιχειρείν του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα της ΕΛ.Α.Μ
Σεπτέμβριος 2011
Συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Dokuz Eylul της Τουρκίας και το University of Glasgow του 3rd Biennial International Conference on Services Marketing με τίτλο “Servicing the Way out of the Economic Downfall: Exploring the Present and Future Role of Services” που πραγματοποιήθηκε στο Τσεσμέ της Τουρκίας.
Οκτώβριος 2011
Συμμετοχή ως επιστημονικός συνεργάτης στα Marketing Excellence Awards που διοργανώνει το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ (ΕΙΜ) της Ελληνικής Εταιρίας Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ).
Οκτώβριος 2011
Συμμετοχή στο “Money Show 2011” Θεσσαλονίκης με θέμα «Κρίση & Διεθνοποίηση: Σχέσεις Αμφίδρομης Αιτιότητας».
Δεκέμβριος 2011
Συμμετοχή στο “Money Show 2011 Αθήνας” με θέμα «Links and Likes but no Desires: Από την Εμμονή στα Social Media στην Αποτελεσματικότητα του Marketing».
Φεβρουάριος 2012
4ο Συμπόσιο της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ με θέμα «Made in Greece: Η έξοδος από την κρίση».
Μάιος 2012
Η εκδήλωση «Πράσινο Marketing: Περιβαλλοντικές Διαστάσεις του Marketing στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης» που διοργάνωσαν το Εργαστήριο Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και το Κέντρο Αειφορίας (CSE) πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα της ΕΛ.Α.Μ.
Μάιος 2012
Το «ΜΒΑ Διοίκησης Επιχειρήσεων Τροφίμων» του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων και Τροφίμων του Πανεπιστημίου Δυτικής Ελλάδας σε συνεργασία με την ΕΛ.Α.Μ. διοργάνωσαν με μεγάλη επιτυχία το 1ο Συμπόσιο Μάρκετινγκ Τροφίμων και Ποτών με θέμα «Ελληνικό Προϊόν και Εξωστρέφεια»
Ιούνιος 2012
Το 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων με τίτλο «Πωλήσεις: Φέρνουμε τα Κάτω-Πάνω» που διοργάνωσαν το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος (ΙΠΕ) σε συνεργασία με Εργαστήριο Μάρκετινγκ και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου & Ηλεκτρονικού Επιχειρείν του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα της ΕΛ.Α.Μ
Ιούνιος 2012
Στο πλαίσιο των Ποσειδωνίων 2012 συνδιοργάνωση με το Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο Ναυτιλίας και Μεταφοράς και το Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιά του 2ου Διεθνούς Forum για το Ναυτιλιακό Μάρκετινγκ
Δεκέμβριος 2012
Συμμετοχή στο “Money Show 2012 Αθήνας” με τίτλο «Ανασυγκροτώντας την αγροτική παραγωγή: ο ρόλος του μάρκετινγκ και των επώνυμων προϊόντων».
Απρίλιος 2013
Συμμετοχή στο «Money Show-Green Expo 2013» στη Θεσσαλονίκη με θέμα «Επαναπροσδιορίζοντας το Μάρκετινγκ Τουριστικών Υπηρεσιών».
Μάιος 2013
Συνδιοργάνωση με το «ΜΒΑ Διοίκησης Επιχειρήσεων Τροφίμων» του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων και Τροφίμων του Πανεπιστημίου Δυτικής Ελλάδας του 2ου Συμπόσιου Μάρκετινγκ Τροφίμων και Ποτών με θέμα «Αγροτικά Προϊόντα και Μεταποίηση»
Οκτώβριος 2013
Συμμετοχή ως επιστημονικός συνεργάτης στα Marketing Excellence Awards που διοργανώνει το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ (ΕΙΜ) της Ελληνικής Εταιρίας Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ).
Νοέμβριος 2013
Το ΑΤΕΙ Κρήτης και η dotlogic συνδιοργανώνουν το «e-Marketing Conference for Business 2013» στο Ηράκλειο Κρήτης υπό την αιγίδα της ΕΛ.Α.Μ.
Νοέμβριος 2013
H Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ θεσπίζει και διοργανώνει τα βραβεία «Made in Greece». Η απονομή πραγματοποιείται σε εκδήλωση υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.
Δεκέμβριος 2013
Συμμετοχή στο «Money Show 2013» στην Αθήνα με τίτλο «Οι τιμές των προϊόντων στην Ελληνική αγορά».
Μάρτιος 2014
Χορηγός στην εσπερίδα που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα για την παρουσίαση των αποτελεσμάτων της έρευνας με τίτλο «Αναδεικνύοντας το Ρόλο του Μάρκετινγκ στην Αποτελεσματική Διαχείριση Οικονομικών Κρίσεων».
Μάρτιος 2014
Συμμετοχή στο “Thessaloniki Money Show 2014” με θέμα «Έλληνας Καταναλωτής και made in Greece».
Απρίλιος 2014
Χορηγός στην εσπερίδα που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη για την παρουσίαση των αποτελεσμάτων της έρευνας με τίτλο «Αναδεικνύοντας το Ρόλο του Μάρκετινγκ στην Αποτελεσματική Διαχείριση Οικονομικών Κρίσεων».
Ιούνιος 2014
Το Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας σε συνεργασία με το American Marketing Association, Services Marketing Special Interest Group (AMA SERVSIG) διοργάνωσαν το 8ο AMA SERVSIG - International Service Research Conference. Το συνέδριο ήταν υπό την αιγίδα του Υπουργείου Μακεδονίας – Θράκης και της ΕΛ.Α.Μ.
Ιούνιος 2014
Το «ΜΒΑ Διοίκησης Επιχειρήσεων Τροφίμων» του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων και Τροφίμων του Πανεπιστημίου Πατρών σε συνεργασία με την Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ διοργάνωσε με μεγάλη επιτυχία το 3ο Συμπόσιο Μάρκετινγκ Τροφίμων και Ποτών με θέμα «Τρώμε & Πίνουμε Δυτικά».
Δεκέμβριος 2014
Συμμετοχή στο «Money Show 2014» στην Αθήνα με τίτλο «Το Digital Marketing στην εποχή του Omni-Channel»
Μάιος 2015
Ειδική εκδήλωση για την παρουσίαση των αποτελεσμάτων της 1ης ετήσιας έρευνας Marketing Barometer που διεξήχθη από το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ (Ε.Ι.Μ.) της ΕΕΔΕ σε συνεργασία με την Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ.
Μάιος 2015
Συμμετοχή στο «Money Show 2015» στη Θεσσαλονίκη με τίτλο «Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Μάρκετινγκ: Η Τέχνη να Μιλάς με μία Συνεπή και Ξεχωριστή Φωνή στους Πελάτες».
Ιούνιος 2015
Το 3ο Διεθνές Συνέδριο Μάρκετινγκ: 3rd International Conference on Contemporary Marketing Issues (3rd ICCMI 2015) πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο υπό την αιγίδα της ΕΛ.Α.Μ.
Οκτώβριος 2015
Συμμετοχή ως επιστημονικός συνεργάτης στα Marketing Excellence Awards που διοργανώνει το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ (ΕΙΜ) της Ελληνικής Εταιρίας Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ).
Δεκέμβριος 2015
Διοργάνωση των βραβείων «Made in Greece» για δεύτερη φορά. Η απονομή πραγματοποιείται σε εκδήλωση υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού.
Μάιος 2016
Συμμετοχή στο “Money Show 2016 Θεσσαλονίκης” με θέμα «Viral Marketing: How to Go Viral in 2016».
Ιούνιος 2016
Το 4ο Διεθνές Συνέδριο Μάρκετινγκ: 4nd International Conference on Contemporary Marketing Issues (4th ICCMI 2016) πραγματοποιήθηκε στο Ηράκλειο Κρήτης υπό την αιγίδα της ΕΛ.Α.Μ.
Ιούλιος 2016
Η ΕΛ.Α.Μ. και η GAMMA (Global Alliance of Marketing and Management Associations) συνδιοργανώνουν το “2016 GMA-GAMMA Joint Symposium”, με θέμα «Το Μάρκετινγκ σε Περιόδους Ύφεσης», στα πλαίσια του Συνεδρίου “2016 Global Marketing Conference” το οποίο πραγματοποιήθηκε στο Χονγκ Κονγκ.
Νοέμβριος 2016
Ειδική εκδήλωση για την παρουσίαση των αποτελεσμάτων της 2ης ετήσιας έρευνας Marketing Barometer που διεξήχθη από το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ (Ε.Ι.Μ.) της ΕΕΔΕ σε συνεργασία με την Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ.
Ανάδειξη Νέου Δ.Σ. της ΕΛ.Α.Μ
Αρχαιρεσίες για την ανάδειξη νέου Δ.Σ. και νέας Ελεγκτικής Επιτροπής πραγματοποιούνται κάθε τρία χρόνια.

Οι αρχαιρεσίες για την περίοδο 2017-2020 πραγματοποιήθηκαν την Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2017 και ώρα 18.00, στην αίθουσα Atlantis B του Radisson Blu Park Hotel, Αθήνα.

Για το Διοικητικό Συμβούλιο εξελέγησαν οι:

  • Καθηγητής Δρ. Γεώργιος Αυλωνίτης ως πρόεδρος
  • Καθηγητής Δρ. Αθανάσιος Κουρεμένος ως αντιπρόεδρος
  • Επίκουρος Καθηγητής Δρ. Προκόπης Θεοδωρίδης ως γενικός γραμματέας
  • Επίκουρος Καθηγητής Δρ. Μάρκος Τσόγκας ως ταμίας
  • Καθηγητής Δρ. Γεώργιος Μπάλτας και Αναπληρωτής Καθηγητής Δρ. Ανδρέας Ανδρονικίδης ως μέλη


Ως αναπληρωματικά μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου εξελέγησαν η Επίκουρη Καθηγήτρια Δρ. Πηνελόπη Αθανασοπούλου, ο Δρ. Κωνσταντίνος Λιονάκης και ο Αναπληρωτής Καθηγητής Δρ. Απόστολος Γιοβάνης.

Ο κ. Γεώργιος Θεοδοσίου εξελέγη ως 7ο μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου, αντιπροσωπεύοντας τα Μη Τακτικά Μέλη της Ακαδημίας, με αναπληρωματικό μέλος τον κο Νικόλαο Καμινά.

Επίσης, την ίδια μέρα αναδείχθηκε και η νέα Ελεγκτική Επιτροπή για την περίοδο 2017-2020, αποτελούμενη από τον Καθηγητή Δρ. Κωνσταντίνο Λυμπερόπουλο, τον Καθηγητή Δρ. Ιωάννη Κεχαγιά και τον Αναπληρωτή Καθηγητή Δρ. Διονύσιο Σκαρμέα με αναπληρωματικά μέλη τον Επίκουρο Καθηγητή Δρ. Παρασκευά Αργουσλίδη και τον Δρ. Αλέξιο - Πατάπιο Κόντη.
Σημαντική Διάκριση για τη χώρα μας
Ο καθηγητής του Τμήματος Μάρκετινγκ ↦ Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και Πρόεδρος του ΔΣ της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ, κος Γεώργιος Ι. Αυλωνίτης, εξελέγη Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (European Marketing Academy – EMAC) στις πρόσφατες εκλογές που έγιναν μεταξύ των 900 μελών της Ακαδημίας από 60 χώρες. Η θητεία του είναι διετής (2008-2010) και είναι η πρώτη φορά από την ίδρυση της Ακαδημίας που εκλέγεται Πρόεδρος από χώρα της Νότιας Ευρώπης. Η επίσημη ανακοίνωση των αποτελεσμάτων έγινε κατά τη διάρκεια του 36ου Συνεδρίου της Ακαδημίας στο Reykjavik της Ισλανδίας (22-25 Μαΐου 2007).

Η Ευρωπαϊκή Ακαδημία Μάρκετινγκ είναι ο κορυφαίος Ευρωπαϊκός Ακαδημαϊκός Φορέας του Μάρκετινγκ, αποτέλεσμα συνεργασίας δυο πολύ σημαντικών επιστημονικών ινστιτούτων: του EIASM (European Institute for Advanced Studies in Management) και του EFMD (European Foundation for Management Development). Ενώ ονομάζεται Ευρωπαϊκή Ακαδημία Μάρκετινγκ, στην ουσία διακατέχεται από ένα διεθνές πνεύμα γι’άυτό και έχει μέλη από πολλές χώρες εκτός Ευρώπης, όπως είναι η Ιαπωνία, η Αυστραλία, η Νέα Ζηλανδία, το Χονγκ Κονγκ, το Ισραήλ, οι ΗΠΑ, ο Καναδάς, η Κίνα κ.ά. και αυτή τη στιγμή αριθμεί γύρω στα 900 μέλη από όλο τον κόσμο.

Στόχος της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ είναι η προαγωγή της επιστήμης του Μάρκετινγκ με απώτερο σκοπό τη βελτίωση της επιχειρηματικότητας και της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων. Ένα από τα μέσα επίτευξης του στόχου της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ είναι το ετήσιο επιστημονικό της συνέδριο το οποίο δίνει την ευκαιρία στα μέλη της να παρουσιάζουν τα συμπεράσματα των ερευνών τους και να ανταλλάσσουν απόψεις και ιδέες για την περαιτέρω εξέλιξη της Επιστήμης του Μάρκετινγκ και την εφαρμογή της από τη διεθνή επιχειρηματική κοινότητα. Το πρώτο συνέδριο της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ πραγματοποιήθηκε στις Βρυξέλλες το 1972, έτος γέννησης της Ακαδημίας.

Ο κος Αυλωνίτης είχε διατελέσει Αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ την περίοδο 1990-1993 και για πολλά χρόνια αντιπροσώπευε τη χώρα μας στην Εκτελεστική Επιτροπή (Executive Committee) της Ακαδημίας.


Ο απερχόμενος Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ, Καθηγητής Graham Hooley του Aston University, UK, συγχαίρει το νέο Πρόεδρος της Ακαδημίας, Καθηγητή Γεώργιο Ι. Αυλωνίτη του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, στο πρόσφατο Συνέδριο της Ακαδημίας, 22-25 Μαΐου 2007 που πραγματοποιήθηκε στο Reykjavik της Ισλανδίας


Ο Πρόεδρος της Ισλανδίας, κος Ólafur Ragnar Grímsson, συγχαίροντας τον Καθηγητή κο Γεώργιο Ι. Αυλωνίτη για την εκλογή του στη θέση του Προέδρου της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (European Marketing Academy-EMAC) στο πρόσφατο Συνέδριο της Ακαδημίας, 22-25 Μαΐου 2007 που πραγματοποιήθηκε στο Reykjavik της Ισλανδίας
Βράβευση του Καθηγητή του ΟΠΑ κου Γ.Αυλωνίτη
Με μεγάλη επιτυχία και συναισθηματική φόρτιση διεξήχθη μια σημαντική εκδήλωση του Συνδέσμου Αποφοίτων του Πανεπιστημίου Strathclyde Σκωτίας (Hellenic Alumni Association) στην οποία διακεκριμένες προσωπικότητες από τον ακαδημαϊκό και επιχειρηματικό κόσμο, απόφοιτοι του Πανεπιστημίου Strathclyde, τιμήθηκαν με το βραβείο "Life Achievement Award", που υποδηλώνει μια επιτυχημένη πορεία ζωής.

Η πρωτοβουλία αυτή αντανακλά με τον πλέον εμφατικό τρόπο ότι δεν είναι όλα μαύρα στην Ελλάδα και ότι υπάρχουν λαμπρά παραδείγματα ανθρώπων που αποδεικνύουν ότι οι βασικές πανανθρώπινες αξίες της σκληρής δουλειάς και του ήθους οδηγούν στην επίτευξη στόχων και στην επιτυχία.

Η πρωτοβουλία αυτή του Συνδέσμου Αποφοίτων του Πανεπιστημίου Strathclyde αποκτά ιδιαίτερη σημασία την περίοδο αυτή του μηδενισμού, της στασιμότητας και της κατάπτωσης αξιών.

Οι απόφοιτοι του Πανεπιστημίου Strathclyde που βραβεύτηκαν έχουν διαπρέψει στους χώρους της Ναυπηγικής, της Πληροφορικής και του Μάρκετινγκ. Από τον ακαδημαϊκό χώρο, εκτός από τον Καθηγητή του Πανεπιστημίου μας, κ.Γεώργιο Αυλωνίτη, βραβεύτηκε ο Καθηγητής Μάρκετινγκ του Πανεπιστημίου Πειραιά, κος Αθανάσιος Κουρεμένος, ο οποίος διδάσκει και στα μεταπτυχιακά προγράμματα του τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Πανεπιστημίου μας, και ο κος Ιωάννης Κοντός, Καθηγητής Τεχνητής Νοημοσύνης του Πανεπιστημίου Αθηνών, ο οποίος είχε διατελέσει και Καθηγητής στο Τμήμα Πληροφορικής του Πανεπιστημίου μας.

Από τον επιχειρηματικό χώρο βραβεύτηκαν οι κ.κ. Ανδρέας Σπύρου, πρώην Τεχνικός Διευθυντής του ομίλου εταιριών Α.Ωνάση στην Ευρώπη και στις Η.Π.Α. και «δεξί χέρι» του αείμνηστου Έλληνα επιχειρηματία, Χρήστος Παπαπολύζος, Πρόεδρος της διαφημιστικής εταιρίας DDB για τη Νοτιοανατολική Ευρώη και Αντιπρόεδρος της DDB Ευρώπης, και Γιώργος Λιναρδάτος, Διευθύνων Σύμβουλος των ιδιωτικών σχολείων Αυγουλέα Λιναρδάτου.
Πιστοποίηση Μεταπτυχιακού Προγράμματος EFQM
Επίτευξη Επιχειρηματικής Αριστείας EFQM στο ΠΜΣ Μάρκετινγκ & Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες

Τον Ιανουάριο του 2010 το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών απέσπασε την Πιστοποίηση Δέσμευση στην Επιχειρηματική Αριστεία, "Committed to Excellence in Europe" του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Πιστοποίησης EFQM Levels of Excellence, με την πολύτιμη υποστήριξη και εξειδικευμένη καθοδήγηση του Κέντρου Αειφορίας (CSE) και συγκεκριμένα των κ.κ. Ν.Αυλώνα και Ν.Καραγεωργιάδη.

Με βάση τα αυστηρά κριτήρια του Ευρωπαϊκού Μοντέλου Αριστείας, η απονομή του εν λόγω διεθνούς πιστοποιητικού επιβεβαιώνει με αντικειμενικό τρόπο τον προσανατολισμό των εμπλεκομένων στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην παροχή άριστων υπηρεσιών μεταπτυχιακής εκπαίδευσης γύρω από την επιστήμη του Μάρκετινγκ και τη διάχυση των σχετικών ωφελειών στις επιχειρήσεις και την κοινωνία.

Η απονομή του τίτλου Επιχειρηματικής Αριστείας EFQM έγινε στις 25 Οκτωβρίου 2010 στο ξενοδοχείο Hilton Αθηνών και το βραβείο παρέλαβε για λογαριασμό του Μεταπτυχιακού Προγράμματος ο Διευθυντής του Προγράμματος και Πρόεδρος του Τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Καθηγητής κος Γεώργιος Ι. Αυλωνίτης.
Life Achievement Award στον Καθηγητή Γ.Αυλωνίτη
Ειδικό βραβείο πολυετούς προσφοράς – Life Achievement Award απονεμήθηκε στον Πρόεδρο της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ και Καθηγητή και Πρόεδρο του Τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, κο Γεώργιο Αυλωνίτη στο πλαίσιο των Marketing Excellence Awards, που διοργανώνουν η Ελληνική Εταιρία Διοίκησης Επιχειρήσεων και το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ. Το βραβείο αυτό αποδίδεται πρώτη φορά σε Πανεπιστημιακό του χώρου του Μάρκετινγκ.

Διαβάστε περισσότερα
  • ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ
    • 1999
    • 2000
    • 2001
    • 2002
    • 2003
    • 2004
    • 2005
    • 2006
    • 2007
    • 2008
    • 2009
    • 2010
    • 2011
    • 2012
    • 2013
    • 2014
    • 2015
    • 2016
  • ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΝΕΑ
    • Ανάδειξη Νέου Δ.Σ. της ΕΛ.Α.Μ
    • Σημαντική Διάκριση για τη χώρα μας
    • Βράβευση του Καθηγητή του ΟΠΑ κου Γ.Αυλωνίτη
    • Πιστοποίηση Μεταπτυχιακού Προγράμματος EFQM
    • Life Achievement Award στον Καθηγητή Γ.Αυλωνίτη