ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ
ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Καθηγητής Μάρκετινγκ
Εργασία
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Πόλη
Αθήνα
Επικοινωνία
 
ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ
Επαγγελματική εμπειρία
Ακαδημαϊκή καριέρα
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
2004
2003
2002
2001
2000
1999
1998
1997
1996
1995
1994
1993
1992
1991
1990
1989
1988
1987
1986
1985
1984
1983
1982
1981
1980
1979
1978
1977
1976
1975
1974
1973
1972
1971
1970
1969
1968
1967
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Καθηγητής Μάρκετινγκ

από 1990 έως 2017

Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Καθηγητής Μάρκετινγκ
Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο
Επισκέπτης Καθηγητής Μάρκετινγκ

από 1993 έως 1998

Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο
Επισκέπτης Καθηγητής Μάρκετινγκ
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Αναπληρωτής Καθηγητής Μάρκετινγκ

από 1986 έως 1990

Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Αναπληρωτής Καθηγητής Μάρκετινγκ
University of Strathclyde
Lecturer in Marketing

από 1982 έως 1985

Department of Marketing
University of Strathclyde
Lecturer in Marketing
University of Strathclyde
Post-Doctoral Research Fellow

από 1981 έως 1982

Department of Marketing
University of Strathclyde
Post-Doctoral Research Fellow
Πανεπιστήµιο Πειραιώς
Διοίκηση Επιχειρήσεων (B.Sc.)

από 1967 έως 1971
Πανεπιστήµιο Πειραιώς
Διοίκηση Επιχειρήσεων (B.Sc.)
University of Wolverhampton
Diploma in Management Studies

από 1971 έως 1973
University of Wolverhampton
Diploma in Management Studies
University of Aston in Birmingham
Μεταπτυχιακό, M.Sc. Industrial Administration
Hνωμένο Βασίλειο

από 1973 έως 1974
University of Aston in Birmingham
Μεταπτυχιακό, M.Sc. Industrial Administration
University of Strathclyde
Διδακτορικό, Ph.D. Doctoral Research in Marketing

από 1974 έως 1980

Τίτλος Διατριβής:
University of Strathclyde
Διδακτορικό, Ph.D. Doctoral Research in Marketing
ΑΡΘΡΑ
Ο δωδεκάλογος της ανάπτυξης
Αυλωνίτης Γεώργιος
Καθηγητής Μάρκετινγκ
Σε καθημερινή βάση κατακλυζόμαστε από αντικρουόμενες απόψεις που προέρχονται από διεθνείς και ελληνικές πηγές ως προς α) τη δυνατότητα της Ελλάδας να πετύχει τους στόχους του μνημονίου, β) την ανάγκη της αναδιάρθρωσης του χρέους και της ελεγχόμενης πτώχευσης, γ) τη δυνατότητα της Ελλάδας να κάνει τις διαρθρωτικές αλλαγές που απαιτούνται για να βγει το συντομότερο δυνατόν από το τούνελ της ύφεσης. ... Περισσότερα
Οι δέκα εντολές του Social Media Marketing
Αυλωνίτης Γεώργιος
Καθηγητής Μάρκετινγκ
Τάχου Αθηνά
Σε μια εποχή όπου οι τεχνολογικές εξελίξεις έχουν κατακλείσει τη ζωή όλων, τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης διαδραματίζουν το δικό τους καθοριστικό ρόλο στην καθημερινότητα καταναλωτών και επιχειρήσεων. Από την πρώτη στιγμή της δημιουργίας τους, μέχρι και σήμερα, δύο δεκαετίες αργότερα, αποτελούν ένα παγκόσμιο φαινόμενο που βρίσκεται σε διαδικασία συνεχούς εξέλιξης και ανάπτυξης. Παρόλα αυτά, έρευνες ... Περισσότερα
Το πρόβλημα της ελληνικής ανταγωνιστικότητας
Αυλωνίτης Γεώργιος
Καθηγητής Μάρκετινγκ
Μεγάλη συζήτηση γίνεται στη χώρα μας και διεθνώς για τη διόγκωση του δημοσίου χρέους και διάφορες εξηγήσεις δίνονται σχετικά με τις αιτίες της κρίσης που βιώνουμε σήμερα.
  Η δική μου θέση είναι ότι το πρόβλημα της Ελλάδος δεν είναι το χρέος.
  Οι βασικές αιτίες του προβλήματος είναι ότι η χώρα μας «δεν έχει πελάτες» γιατί δεν παράγει και δεν διαθέτει επώνυμα προϊόντα και ...
Περισσότερα
Η Χώρα μας δεν έχει... πελάτες
Αυλωνίτης Γεώργιος
Καθηγητής Μάρκετινγκ
~~Πολλή συζήτηση γίνεται στη χώρα μας για τη διόγκωση του δημοσίου χρέους και ακούγονται διάφορες εξηγήσεις αναφορικά με το γιατί βιώνουμε σήμερα μια πρωτόγνωρη κρίση. Πιστεύω ότι το πρόβλημα της Ελλάδας δεν είναι το πολυσυζητημένο χρέος, αλλά το ότι, σύμφωνα με όρους Μάρκετινγκ, η χώρα μας «δεν έχει πελάτες» και αυτό γιατί δεν παράγει και δε διαθέτει επώνυμα προϊόντα και υπηρεσίες που προσφέρουν ... Περισσότερα
Sales Management Tips: Ο «Δεκάλογος» του ιδανικού Πωλητή
Αυλωνίτης Γεώργιος
Καθηγητής Μάρκετινγκ
Η επιτυχία μιας επιχείρησης, ανεξάρτητα από το είδος των προϊόντων ή υπηρεσιών που διαθέτει, εξαρτάται από το ύψος των πωλήσεων που επιτυγχάνει. Είναι γνωστό βέβαια, ότι η επίτευξη πωλήσεων μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσω διαφόρων προσεγγίσεων επικοινωνίας και διάθεσης προϊόντων, που περιλαμβάνουν από τη διαφήμιση σε ηλεκτρονικά, έντυπα και ψηφιακά μέσα, μέχρι τη δημιουργία e-shop.

Η ...
Περισσότερα
"Ακρογωνιαίος λίθος της ανταγωνιστικότητας το Μάρκετινγκ ιδιαίτερα σε περίοδο ύφεσης"
Αυλωνίτης Γεώργιος
Καθηγητής Μάρκετινγκ
Τα πέντε σημεία "κλειδιά" σε ότι αφορά την εφαρμογή και λειτουργία του Μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις.


Σύμφωνα με τον Πήτερ Ντράκερ η βασική φιλοσοφία του μάρκετινγκ της ικανοποίησης των αναγκών των πελατών, προσφέρει ένα απαραίτητο προσανατολισμό για οποιαδήποτε επιχείρηση. Με την καινοτομία, η επιχείρηση είναι σε θέση να σχεδιάσει και να παράγει νέα και καλύτερα προϊόντα και ...
Περισσότερα
Κίνδυνος απώλειας του ευρωπαϊκού κεκτημένου
Αυλωνίτης Γεώργιος
Καθηγητής Μάρκετινγκ
Είναι γεγονός ότι στις επερχόμενες εκλογές δεν θα αναμετρηθεί το παραπλανητικό δίπολο μνημόνιο-αντιμνημόνιο και το πρόσφατο ψεύτικο δίλημμα παλαιό-νέο που κάποιες πολιτικές δυνάμεις κατασκεύασαν. Στις εκλογές θα κριθεί το μέλλον της χώρας καθώς το διακύβευμά τους δεν είναι μόνο η εφαρμογή δημοσιονομικών μέτρων και η πρόθεση διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων, αλλά ο κίνδυνος απώλειας του ευρωπαϊκού ... Περισσότερα
 
ΕΚΔΟΣΕΙΣ