ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ
ΑΡΓΟΥΣΛΙΔΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ
Επίκουρος Καθηγητής Μάρκετινγκ
Εργασία
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Πόλη
Αθήνα
Επικοινωνία
 
ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ
Επαγγελματική εμπειρία
Ακαδημαϊκή καριέρα
2017
ΑΡΘΡΑ
The Role of Customer Factors in Multiple Store Patronage: A Cost–Benefit Approach
Γεώργιος Μπάλτας
Καθηγητής Μάρκετινγκ, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Αργουσλίδης Παρασκευάς
Επίκουρος Καθηγητής Μάρκετινγκ
Σκαρμέας Διονύσιος
Επίκουρος Καθηγητής
This paper is concerned with the use of multiple stores by supermarket customers. It relates the number of stores patronized to a set of customer factors under a unifying theoretical framework emphasizing cost–benefit analysis. Respective hypotheses are tested in a large random sample. This study is a first attempt to empirically address the structure of multiple store patronage. It is ... Περισσότερα