ΝΕΑ
Πρόγραμμα «Customer Service Training» από το Ο.Π.Α.
Καταχωρήθηκε στις 16 Νοεμβρίου 2016
Στο πλαίσιο διεξαγωγής των νέων  προγραμμάτων του Κ.Ε.Κ. του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, θα πραγματοποιηθεί το πρόγραμμα σεμιναρίων «Customer Service Training» της Academy of Customer Service Excellence.
 
Το πρόγραμμα, το οποίο είναι διάρκειας 32 ωρών, απευθύνεται σε επαγγελματίες εξυπηρέτησης πελατών του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα και σε στελέχη μάρκετινγκ.  Περιλαμβάνει θεωρητική, πρακτική και βιωματική εκπαίδευση πάνω σε εξειδικευμένα θέματα μάρκετινγκ με έμφαση στις υπηρεσίες και τις δεξιότητες διαπροσωπικής επικοινωνίας.
 
Επιστημονικοί υπεύθυνοι του προγράμματος είναι ο κος Γεώργιος Πανηγυράκης, καθηγητής στο Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και η κα Άννα Ζαρκάδα, επίκουρη καθηγήτρια Μάρκετινγκ στο Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και μέλος της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ.
 
Λεπτομέρειες για το πρόγραμμα θα βρείτε στην ιστοσελίδα:
http://acse.aueb.gr/