Ο Γεώργιος Μπάλτας εξελέγη πρόεδρος της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ τον Ιούλιο του 2020 ενώ διετέλεσε μέλος του Δ.Σ. επί σειρά ετών. Είναι καθηγητής του τμήματος μάρκετινγκ & επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και διδάκτωρ της σχολής διοίκησης επιχειρήσεων του πανεπιστημίου Warwick της Αγγλίας. Διευθύνει το μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών μάρκετινγκ & επικοινωνίας και το ερευνητικό εργαστήριο μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει επίσης διατελέσει πρόεδρος και αντιπρόεδρος του οικείου τμήματος.

Τα ερευνητικά ενδιαφέροντα του περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, συμπεριφορά καταναλωτή, αναλυτική μάρκετινγκ, ποσοτικά υποδείγματα μάρκετινγκ, εφαρμοσμένη ανάλυση ζήτησης, και προηγμένες μεθόδους έρευνας αγοράς και ατομικής συμπεριφοράς.

Έχει δημοσιεύσει εκτενώς σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά υψηλού κύρους όπως τα Journal of Retailing, Journal of Service Research, Journal of International Marketing, Journal of the Academy of Marketing Science, Journal of Advertising Research, European Journal of Marketing, Marketing Letters, Psychology & Marketing, Industrial Marketing Management, International Journal of Retail and Distribution Management, Journal of the Market Research Society, International Journal of Market Research, Journal of Business Research, Journal of Product and Brand Management, Journal of Brand Management, Journal of Retailing & Consumer Services, Decision Sciences, Journal of the Operational Research Society, Annals of Operations Research, Applied Economics, Expert Systems with Applications, European Journal of Operational Research, και Transportation Research.

Δεκάδες εργασίες του έχουν παρουσιασθεί σε έγκριτα διεθνή συνέδρια στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ, στα οποία περιλαμβάνονται τα American Marketing Association Conference, British Academy of Management Conference, European Marketing Academy Conference, και INFORMS Marketing Science Conference.

Το δημοσιευμένο επιστημονικό έργο του περιλαμβάνει ως τώρα περισσότερες από 120 επιστημονικές δημοσιεύσεις και τυγχάνει σημαντικής αναγνώρισης έχοντας συγκεντρώσει περισσότερες από 3.500 αναφορές στη διεθνή ερευνητική γραμματεία καθώς και 6 βραβεία καλύτερου άρθρου. Συνέγραψε επίσης πέντε επιστημονικά συγγράμματα στα πεδία της συμπεριφοράς καταναλωτή, της διοίκησης μάρκετινγκ και της αναλυτικής.

Ο καθηγητής Γεώργιος Μπάλτας έχει λάβει τρεις φορές (2012, 2016, 2020) βραβείο καλύτερης εργασίας (best paper award) από το ετήσιο συνέδριο της Βρετανικής Ακαδημίας Μάνατζμεντ. Έχει διατελέσει συντονιστής του πεδίου μεθόδων, μοντέλων & αναλυτικής μάρκετινγκ (Methods, Modeling & Marketing Analytics Track) σε 6 ετήσια συνέδρια της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ. Έχει επίσης διατελέσει αξιολογητής σε πολλά διεθνή συνέδρια, αλλά και ιδρύματα όπως το National Science Foundation των ΗΠΑ.

Έχει φιλοξενηθεί πολλές φορές σε μέσα ενημέρωσης στην Ελλάδα και το εξωτερικό με πολλές εκατοντάδες άρθρα, συνεντεύξεις και αναφορές. Έχει συμμετάσχει επίσης ως ομιλητής, συντονιστής ή διοργανωτής σε μεγάλο αριθμό ημερίδων, συμποσίων και εκδηλώσεων.

Facebook Feed

28 Οκτωβρίου

Ζήτω η 28η Οκτωβρίου 1940! Τιμούμε τους ήρωες και τις θυσίες του λαού μας στον αγώνα για την ελευθερία και την ανεξαρτησία της Ελλάδας! ... See MoreSee Less
View on Facebook

16 Οκτωβρίου

Πραγματοποιήθηκε με επιτυχία το πρώτο Networking Event της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ στην Αθήνα.Η συνάντηση αποτέλεσε μια σημαντική ευκαιρία για τα μέλη μας να συνομιλήσουν σε ένα χαλαρό, αλλά ταυτόχρονα εποικοδομητικό πλαίσιο. Η βραδιά ήταν πλήρης από ποιοτικές συζητήσεις για τις τρέχουσες προκλήσεις και τις στρατηγικές του Marketing, επιβεβαιώνοντας τη σημασία του διαλόγου και της ανταλλαγής απόψεων μεταξύ των μελών της ΕΛΑΜ.Το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων ήταν εμφανές και αποτελεί κινητήριο δύναμη για τις επόμενες πρωτοβουλίες μας.Η ΕΛΑΜ είναι μια ενεργή κοινότητα και συνεχίζει το έργο της με αμείωτο ρυθμό. Σχεδιάζουμε την επέκταση των δράσεών μας και σε άλλες μεγάλες πόλεις της Ελλάδας, ώστε να φέρουμε την Ακαδημία πιο κοντά στα μέλη μας σε όλη τη χώρα.Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερες πληροφορίες!#ΕΛΑΜ #greekmarketingacademy #networking #MarketingProfessionals #knowledgesharing #Ελλάδα #businessnetworking ... See MoreSee Less
View on Facebook

25 Σεπτεμβρίου

«Ηθικό Μάρκετινγκ και η Επίδραση της Τεχνολογίας στον Κλάδο Υγείας». Σε λίγες μέρες θα έχουμε την τιμή να φιλοξενήσουμε στην Αθήνα σημαντικούς ακαδημαϊκούς και εκπροσώπους του κλάδου υγείας.Μην χάσετε την ευκαιρία να ακούσετε τους:- Γεώργιο Μπάλτα, με θέμα «Η Ηθική στο Μάρκετινγκ Υγείας – Αναγκαιότητα ή Επιλογή;»- Ευάγγελο Κατσίκη, με θέμα «Κανονιστικά Πλαίσια & Ηθική Ενημέρωση»- Χρύσα Σπυροπούλου, με θέμα «Από τον Ασθενή στον Ενεργό Καταναλωτή - Η Υγεία σε Μετασχηματισμό»- Γιάννη Ανδρουτσόπουλο, με θέμα «Ανοίγοντας Δρόμους: Πρόσβαση & Επικοινωνία στη Φαρμακευτική Αγορά»- Χρυσούλα Κουτσούρη, με θέμα «Ηθικό Μάρκετινγκ στην πράξη: Μια μέρα στη ζωή μιας Product Manager Pharma»Τετάρτη, 1 Οκτωβρίου 2025, στις 17:30, στο Airotel Stratos Vassilikos Hotel, Μιχαλακοπούλου 114, Αθήνα.Δηλώστε συμμετοχή εδώ: docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfIp8VQgys_egSGx7-QoTolBz7LYxvdI5o3EaReUChKIJanYQ/viewform Με την ευγενική υποστήριξη του Ομίλου Affidea Greece. ... See MoreSee Less
View on Facebook