Ο Ανδρέας Ανδρονικίδης έχει διδακτορικό δίπλωμα από το Management School του Πανεπιστημίου του Sheffield, Ηνωμένο Βασίλειο, είναι καθηγητής Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, επισκέπτης καθηγητής στο Πανεπιστήμιο King’s College London, King’s Business School, Λονδίνο, Ηνωμένο Βασίλειο και στο Πανεπιστήμιο KU Leuven, Faculty of Economics & Business, Βέλγιο.  Έχει διατελέσει σύμβουλος σε θέματα στρατηγικής και διοίκησης Μάρκετινγκ και Έρευνας Αγοράς στην Ελλάδα και στη Μεγάλη Βρετανία και επιστημονικός υπεύθυνος σε εύρος ερευνητικών έργων με χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει μελέτες στον ιδιωτικό τομέα σε εθνικό και διακρατικό επίπεδο σε θέματα που αφορούν στο σχεδιασμό μάρκετινγκ, στην εκπαίδευση και στην στρατηγική επιχειρήσεων, οργανισμών και μη κερδοσκοπικών οργανισμών.

Είναι διευθυντής του Εργαστηρίου Συμπεριφορικής Μηχανικής και Αναλυτικής για τη Διοίκηση Μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και επιστημονικός υπεύθυνος του Psychographic Marketing Research Group (PMRG) του Πανεπιστημίου του Sheffield, Ηνωμένο Βασίλειο.

Τα κύρια ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζονται στις παρακάτω περιοχές: (α) διοίκηση μάρκετινγκ με επικέντρωση στην ανάλυση συμπεριφοράς καταναλωτή, (β) Διοίκηση μάρκετινγκ με έμφαση στη στρατηγική μάρκετινγκ και στις διαδικασίες διαχείρισης ποιότητας, (γ) Διοίκηση μάρκετινγκ, Συμπεριφορικά μοντέλα και Οικονομική των Επιχειρήσεων και (δ) Διοίκηση Μάρκετινγκ και Ψυχολογία Καταναλωτή και συγκεκριμένα στον τομέα της αυτοεικόνας με εξέταση των ενδιαμέσων ή εξαρτημένων μεταβλητών που επηρεάζουν την ενεργοποίηση των διαφόρων τύπων αυτοεικόνας.

Έχει διδάξει σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο στο Πανεπιστήμιο του Sheffield, King’s College London, Middlesex University, Bristol University, KU Leuven, Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο και στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

Έχει δημοσιεύσει άρθρα σε πρακτικά διεθνών συνεδρίων όπως το European Marketing Academy Conference (EMAC) και το American Marketing Association Conference (AMA) και σε επιστημονικά περιοδικά όπως Psychology & Marketing, Tourism Management, European Journal of Operational Research και Journal of Travel Research. Το δημοσιευμένο επιστημονικό έργο του τυγχάνει αναγνώρισης στη διεθνή ερευνητική γραμματεία και είναι τακτικός κριτής σε σημαντικά επιστημονικά περιοδικά.

Είναι αντιπρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (EΛAM), μέλος της Ακαδημίας Μάρκετινγκ (ΑΜ) και του Chartered Institute of Marketing (CIM) στο Ηνωμένο Βασίλειο. Επίσης είναι μέλος του Οικονομικού Επιμελητηρίου, της Αμερικανικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (ΑΜΑ), και της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (EMAC).

Facebook Feed

28 Οκτωβρίου

Ζήτω η 28η Οκτωβρίου 1940! Τιμούμε τους ήρωες και τις θυσίες του λαού μας στον αγώνα για την ελευθερία και την ανεξαρτησία της Ελλάδας! ... See MoreSee Less
View on Facebook

16 Οκτωβρίου

Πραγματοποιήθηκε με επιτυχία το πρώτο Networking Event της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ στην Αθήνα.Η συνάντηση αποτέλεσε μια σημαντική ευκαιρία για τα μέλη μας να συνομιλήσουν σε ένα χαλαρό, αλλά ταυτόχρονα εποικοδομητικό πλαίσιο. Η βραδιά ήταν πλήρης από ποιοτικές συζητήσεις για τις τρέχουσες προκλήσεις και τις στρατηγικές του Marketing, επιβεβαιώνοντας τη σημασία του διαλόγου και της ανταλλαγής απόψεων μεταξύ των μελών της ΕΛΑΜ.Το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων ήταν εμφανές και αποτελεί κινητήριο δύναμη για τις επόμενες πρωτοβουλίες μας.Η ΕΛΑΜ είναι μια ενεργή κοινότητα και συνεχίζει το έργο της με αμείωτο ρυθμό. Σχεδιάζουμε την επέκταση των δράσεών μας και σε άλλες μεγάλες πόλεις της Ελλάδας, ώστε να φέρουμε την Ακαδημία πιο κοντά στα μέλη μας σε όλη τη χώρα.Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερες πληροφορίες!#ΕΛΑΜ #greekmarketingacademy #networking #MarketingProfessionals #knowledgesharing #Ελλάδα #businessnetworking ... See MoreSee Less
View on Facebook

25 Σεπτεμβρίου

«Ηθικό Μάρκετινγκ και η Επίδραση της Τεχνολογίας στον Κλάδο Υγείας». Σε λίγες μέρες θα έχουμε την τιμή να φιλοξενήσουμε στην Αθήνα σημαντικούς ακαδημαϊκούς και εκπροσώπους του κλάδου υγείας.Μην χάσετε την ευκαιρία να ακούσετε τους:- Γεώργιο Μπάλτα, με θέμα «Η Ηθική στο Μάρκετινγκ Υγείας – Αναγκαιότητα ή Επιλογή;»- Ευάγγελο Κατσίκη, με θέμα «Κανονιστικά Πλαίσια & Ηθική Ενημέρωση»- Χρύσα Σπυροπούλου, με θέμα «Από τον Ασθενή στον Ενεργό Καταναλωτή - Η Υγεία σε Μετασχηματισμό»- Γιάννη Ανδρουτσόπουλο, με θέμα «Ανοίγοντας Δρόμους: Πρόσβαση & Επικοινωνία στη Φαρμακευτική Αγορά»- Χρυσούλα Κουτσούρη, με θέμα «Ηθικό Μάρκετινγκ στην πράξη: Μια μέρα στη ζωή μιας Product Manager Pharma»Τετάρτη, 1 Οκτωβρίου 2025, στις 17:30, στο Airotel Stratos Vassilikos Hotel, Μιχαλακοπούλου 114, Αθήνα.Δηλώστε συμμετοχή εδώ: docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfIp8VQgys_egSGx7-QoTolBz7LYxvdI5o3EaReUChKIJanYQ/viewform Με την ευγενική υποστήριξη του Ομίλου Affidea Greece. ... See MoreSee Less
View on Facebook