Μάιος 2006

Ημερίδα με θέμα: “Marketing in the 21st Century: Brand Building and Positioning Strategies” που διοργανώθηκε με την επιστημονική υποστήριξη και υπό την αιγίδα της ΕΛ.Α.Μ., του Μεταπτυχιακού Προγράμματος του Οικονομικού Πανεπιστήμιου Αθηνών (ΟΠΑ) «Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας με Νέες Τεχνολογίες», του Ελληνικού Ινστιτούτου Μάρκετινγκ (ΕΙΜ), καθώς και της Ελληνικής Εταιρείας Δημοσίων Σχέσεων.

Μάιος 2006

Workshop σε Μοντέλα Αποφάσεων Μάρκετινγκ – Συνδιοργάνωση Marketing Science Institute και Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ.

Οκτώβριος 2006

Διημερίδα επιχειρησιακής στρατηγικής και αντάρτικου μάρκετινγκ διοργανώθηκε με την επιστημονική υποστήριξη και υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ, του Μεταπτυχιακού Προγράμματος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ) «Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας με Νέες Τεχνολογίες», του Ελληνικού Ινστιτούτου Μάρκετινγκ (ΕΙΜ),καθώς και της Ελληνικής Εταιρείας Δημοσίων Σχέσεων.