
Ο Κωνσταντίνος Λιονάκης είναι διδάκτωρ (PhD) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ), στο αντικείμενο του Μάρκετινγκ (βραβευμένη διατριβή από την emerald). Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος (MSc) «Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας με Νέες Τεχνολογίες» από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και πτυχίου Μαθηματικών από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Ακαδημαϊκές του έρευνες έχουν δημοσιευθεί σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια έχοντας λάβει βραβείο best paper για άρθρο του με αντικείμενο τις σχέσεις Μάρκετινγκ-Πωλήσεων από το διεθνές συνέδριο GSSI (2015).
Διδάσκει στα μεταπτυχιακά προγράμματα ΜΒΑ και MSc Μ&Ε (FT & PT) του ΟΠΑ, στο ΜΒΑ (FT & PT) του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών, και σε προπτυχιακό επίπεδο στο Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας και στο Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΟΠΑ (έχοντας λάβει τo 2019 βραβείο teaching excellence από το ΜΒΑ part time του ΟΠΑ). Διαχειρίζεται συμβουλευτική εταιρεία στον τομέα του Μάρκετινγκ, έχοντας συμμετάσχει σε πάνω από 50 συμβουλευτικές μελέτες, έρευνες αγοράς και σεμινάρια για λογαριασμό Ελληνικών και Πολυεθνικών εταιρειών και έχοντας αναλάβει τη διαχείριση εικόνας, επικοινωνίας και στρατηγικής για σημαίνοντα πρόσωπα (πολιτικά πρόσωπα και καλλιτέχνες). Είναι συνιδρυτής και διευθύνων του φροντιστηρίου μέσης εκπαίδευσης «διατριβή» όπου και διδάσκει μαθηματικά. Είναι συνιδρυτής του καταστήματος εστίασης “Bellagio”. Έχει εργασθεί σε επιχειρήσεις στο χώρο των Πωλήσεων στους κλάδους των τροφίμων και του τουρισμού. Στα ερευνητικά και διδακτικά του ενδιαφέροντα συμπεριλαμβάνονται οι Πωλήσεις, η Οργάνωση Μάρκετινγκ και Πωλήσεων, η Έρευνα Αγοράς και ο Προσανατολισμός στο Μάρκετινγκ.
